۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106

هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۸۹۰,۰۰۰ تومان

معرفی هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106 
آیا به دنبال هندزفری هستید که هم برای مکالمه و هم برای گوش دادن به موسیقی مناسب باشد؟ هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106 گزینه مناسبی برای شما است. این هندزفری بی سیم با ارائه صدایی باکیفیت و تجربه‌ای لذت‌بخش، یار همیشگی شما در طول روز خواهد بود. در ادامه به ویژگی‌های برتر این هندزفری بیسیم پرداخته‌ایم. برای خرید هندزفری و مشاهده سایر محصولات این دسته روی لینک درج شده کلیک کنید.

طراحی ارگونومیک و بی‌نظیر برای راحتی بیشتر
دیگر نگران خستگی گوش هایتان نباشید! هندزفری WS106 با طراحی ارگونومیک و وزن کم، به گونه‌ای در گوش شما قرار می‌گیرد که حتی در استفاده‌های طولانی مدت هم احساس ناراحتی نخواهید کرد. این هندزفری بی سیم دارای بالشتک‌ با چهار سایز مختلف است که به شما این امکان را می‌هد بالشتک مناسب با گوش خود را انتخاب کنید.

صدایی شفاف و قدرتمند
درایورهای ۱۰ میلی‌متری هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106، صدایی واضح، شفاف و قدرتمند را به گوش شما می رسانند تا از هر لحظه گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

هدفون Ugreen HiTune T3 به ​​لطف سیستم ANC، بدون توجه به محیط اطراف، شرایط ایده آلی را برای گوش دادن به موسیقی فراهم می‌کند. همچنین دارای ۳ پروفایل EQ است که به شما امکان می‌دهد صدا را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. میکروفون های داخلی به شما امکان می دهند صداهای اطراف را جدا کنید یا به آنها گوش دهید، که این ویژگی هنگام راه رفتن یا دویدن مفید است.

مکالمه‌ای بدون نویز
این هدفون بلوتوث بی‌سیم که از حذف نویز فعال ANC پشتیبانی می‌کند، از نویز محیط تا ۲۵ دسی‌بل (حالت حذف نویز) جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید با صدایی با کیفیت بالا بشنوید. کافیست هدفون سمت راست را به مدت ۲ ثانیه فشار دهید تا به صدای محیط بروید، صداهای محیط را برای شنیدن آنچه در اطرافتان می‌گذرد یا صحبت با دیگران به صدا درآورید.

تماس‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی
هدفون داخلی HiTune T3 بلوتوث با میکروفون برای تماس‌های تلفنی با الگوریتم هوش مصنوعی برای کاهش نویز در حین تماس، فیلتر کردن نویز بیرونی و تمرکز بر روی صدای شما ایجاد شده است. با این هندزفری بلوتوثی وضوح استثنایی صدا را در مکالمات زنده، جلسات آنلاین و…خود تجربه می‌کنید.

اتصال پایدار و بدون تاخیر
در این هندزفری بی سیم یوگرین، بلوتوث 5.2 به کار رفته است، بنابراین می توانید از یک اتصال پایدار و سریع در فاصله ۱۰ متری لذت ببرید.

صدای باکیفیت، استفاده راحت و عملکرد طولانی مدت تنها برخی از ویژگی‌هایی است که هدفون بی سیم UGREEN HiTune T3 ANC WS106 را به انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به موسیقی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، عملکرد کاهش نویز ANC یک تجربه شنیداری شگفت انگیز را بدون توجه به جایی که هستید تضمین می‌کند.

برندیوگرین
ظرفیت باتریظرفیت باتری کیس: 400mAh, ظرفیت باتری هر گوشی هندزفری: 45mAh
نوع کابلType-C
نسخه بلوتوثنسخه 5.2
رابطبلوتوث
سایر ویژگی ها4 میکروفون, پروفایل های بلوتوث HSP، HFP، AVRCP، A2DP, حذف نویز ANC, حذف نویز ENC, حذف نویز محیط ENC, درایورهای 10 میلی‌متری, کدک ها AAC، SBC, گواهی حفاظت Ipx5
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS106

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط